niedziela, 3 lipca 2011

Dwie takie same reklamy Adsense na jednej stronie

Dziś na jednej ze swoich stron na której były umieszczone 3 reklamy Adsense dla treści zauważyłem ciekawą rzecz.Otóż 2 z 3 reklam dotyczyły tej samej firmy.
Jedno jest pewne.Taka sytuacja może mieć miejsce, aczkolwiek bardzo rzadko.Jest to spowodowane zapewne tym, że system Adsense nie znalazł odpowiedniej trzeciej reklamy dla mojej strony i z tego powodu wstawił reklamę duplikat, tyle że w innym formacie.Sytuację tą ilustruje poniższy obrazek.


Powyższa strona jest kalkulatorem z kategorii Ekonomia, nie chciałbym podawać tu jej adresu.Jak widzicie, reklama nr 1 i 3 dotyczy tego samego produktu.Tak się składa że nie sprawdzałem Tamperem, czy adres docelowy reklam jest taki sam, ale podejrzewam z bardzo dużym prawdopodobieństwem, że tak.Sprawdzałem to na Operze, tam nie ma Tampera.A jak uruchomiłem Firefoxa, to próbowałem 10 razy i już wspomniana sytuacja się nie powtórzyła.Jestem wydawcą Adsense 4 lata i jeszcze z taką sytuacją się nie spotkałem.A Wy? Widzieliście już coś podobnego?

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.