niedziela, 21 sierpnia 2011

Jak pogoda wpływa na zarobki w Google Adsense

Temat w istocie ciekawy.Analizujemy ilu ludzi siedzi przed komputerem przy ładnej pogodzie i klika w reklamy ;) Zapraszamy.

Dane statystyczne zaprezentujemy za dzisiejszy dzień (21 sierpnia 2010), gdy było słonecznie i bezchmurno, a temperatura powietrza wynosiła 29 stopni Celcjusza.Właśnie zalogowałem się na firmowe konto Adsense i co widzę.Wyświetleń jest około 35 % tego co zwykle.Zarobki? 30 % tego co zwykle.Spróbujmy to przeanalizować i uzasadnić.
Po pierwsze wszystko zależy od tematyki witryny.Jako że moje witryny są zróżnicowane pod względem tematycznym, mogę wyciągnąć z danych statystycznych obiektywne wnioski.Po pierwsze wakacje.W miesiącach lipcu i sierpniu notuję spadek wejść o ok 25 %, a spadek zarobków o ok. 20 %.Niemniej wakacje mogą być w przeważającej części deszczowe jak i w przeważającej części słoneczne.Dziś akurat był piękny słoneczny dzień.A że miałem czas aby pojechać nad pobliski zbiornik wodny to widziałem, ile ludzi może wypoczywać nad takim rozlewiskiem wodnym ;)
Po trzecie niedziela.Jak wynika z moich testów o których pisałem wcześniej, w Adsense dni z najsłabszymi zarobkami to sobota i niedziela właśnie.
Dziś proszę zauważyć, te wszystkie czynniki się zbiegły razem.Bo trwają wakacje, mieliśmy słoneczny i ciepły dzień, była to także niedziela ;)

Czego pozostaje więc życzyć? Wydawcom Adsense życzymy wysokich zarobków ;) A młodzieży która ma wakacje życzymy jak najwięcej słońca i ciepła przez te wakacje ;) Pozdrawiam

1 komentarzy:

Tomek pisze...

Oj, bieda. Dodaj do tego Pandę. Ja czekam z wnioskami do września bo te weekendy i słoneczne dni bardzo zaburzają statystyki :).

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.