niedziela, 2 października 2011

Gdzie się zgubiła kopia strony w Google

Jako że na forum od kilku tygodni użytkownicy o to pytają, postanowiłem to wyjaśnić.Chodzi oczywiście o kopię strony w wynikach wyszukiwania Google.

Wygląd serpów ulega co rusz zmianom.A to wplatane są filmy z youtube, mapy, rozszerzone snippety w wyniki wyszukiwania, a to linki sponsorowane są na innym tle i mają klikalne linki w  opisie, a to strona z rezultatami wyszukiwania została zwężona.Zwężenie to jest celowe, gdyż jak się najedzie myszą na prawo obok strony to pojawi się graficzna miniaturka tej strony z linkami Podobne i Kopia strony.Także nic nie zniknęło, jedynie zmienił się układ.

Jeśli mowa o tym co się zmieniło w Google, a dokładniej było i zniknęło, to można tu wspomnieć o Kole informacji.Koło informacji Google pojawiało się po kliknięciu w link Pokaż opcje i pokazywało relatywne elementy do zapytania.Niestety Koła informacji już nie ma i raczej nie będzie.

1 komentarzy:

Monika Zawadzka pisze...

Samo pozycjonowanie witryn www może przynieść naprawdę bardzo fajne wyniki. Ja zleciałam tą usługę dla firmy https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www/ i już po kilku miesiącach zauważyłam dobre wyniki. Zdecydowanie moja strona www była widoczna w wyszukiwarce Google i zaczęli pojawiać się kolejni klienci.

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.