piątek, 28 października 2011

Kto od kogo pomysły zżyna, czyli walka banków w Sieci ;)

Temat nieco intrygujący a dotyczyć będzie podpatrywania i kopiowania metod marketingowych przez polskie (no może działające w Polsce :-) banki w internecie.

O co kaman? Poniższy obrazek wszystko wyjaśni.

Jako że jestem właścicielem portalu finansowego to wiem, jacy klienci się tam reklamują i jak wyglądają ich reklamy.W tym wypadku nie wiadomo, czy Idea Bank przeszedł samego siebie i zerżnął skopiował reklamę od Getin Banku, czy może Getin Bank nie wysilił się i skopiował reklamę od Idea Bank.

Ci którzy myślą że zerżnąć można co najwyżej zadanie na klasówce są w wielkim błędzie.Skopiować można dosłownie wszystko co materialne i/lub posiada jakąkolwiek wartość artystyczną lub intelektualną.Można kopiować najnowsze modele myśliwców naddźwiękowych, można skopiować suknię ślubną Księżnej, można skopiować cały samochód, można kopiować strony internetowe i wreszcie można kopiować człowieka (dobrze, że prawnie jest to zabronione :-).

Cóż, liczyliśmy na większą kreatywność marketingowców zatrudnionych w polskich bankach.Ale widać że niektórzy osiedli na laurach mając dyplomik w kieszeni, a ze studiów wynieśli co najwyżej wiedzę jak zrobić kopiuj wklej.Często jest też tak, że aby dostać pracę w banku to trzeba mieć znajomości, czyli tzw. plecy.A jak wiadomo, jeśli takie jest kryterium przyjmowania ludzi na stanowiska (tzn. znajomości), to nie do końca należy się spodziewać kompetentnych ludzi na stołkach.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz