czwartek, 3 listopada 2011

Najdroższe kliknięcie na Youtube

Czasami zdarzają się takie perełki jak ta, którą dzisiaj ustrzeliłem.Jest to marzenie każdego wydawcy Adsense.Oczywiście w polskich warunkach taka stawka nie zdarza się często, jednak widziałem już kilka takich klików.

Jak zapowiadaliśmy, z czasem materiałów o zarabianiu na Youtube będzie tu więcej.
Zarobki z kanału Youtube pokazywane są w panelu Google Adsense jako Host Adsense dla treści.Są tam ukazane te same parametry co standardowych jednostek reklam, czyli ctr, ecpm, liczba wyświetleń itd.
Nowością jest pole Zarobki ogółem oraz Zarobki hosta.Zarobki ogółem ukazuje ile reklamodawca zapłacił w aukcji reklam za klik.Natomiast po odliczeniu prowizji dla Google, na poczet naszego konta zaliczana jest stawka jaka widnieje w polu Zarobki hosta.W anglojęzycznym panelu Adsense te dwa pola widnieją jako Total earnings oraz Host earnings.

W powyższym przykładzie reklamodawca zapłacił za kliknięcie 0,85 euro, z czego 0,69 euro powędrowało do mnie.To ponad 81 % stawki.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.