sobota, 12 października 2013

Nowe formaty reklam Adsense

Rok 2013 obfituje prawdziwymi zmianami w Adsense.
W ciągu tego roku wydawcy Adsense byli świadkami kilku zmian w sposobie wyświetlania reklam. Pojawiały się kolorowe strzałeczki na reklamach tekstowych. Tytuły reklam po najechaniu na nie myszką zmieniały kolor. Po najechaniu myszką na reklamę typu tekst (onhover), powiększał się rozmiar tekstu. Zespół Adsense dodał 5 nowych czcionek do interfejsu Adsense. Reklamy Adsense wyświetlają się na stronach https.Reklamy Adsense są dostępne w wersji responsywnej. Dużo, nieprawdaż?

Jest dostępny także mix reklamy tekstowej i graficznej. Rozwiązanie takie od dawna stosuje już Adkontenst. W Adsense od zawsze było tak, że wydawcy musieli się zdecydować, czy chcą wyświetlać reklamy tekstowe, czy graficzne, czy takie i takie. Wyboru się dokonywało przy generowaniu jednostki reklamowej.

Pokażę Wam przykład reklamy Adsense, która łączy w sobie grafikę i tekst.

To na co warto zwrócić uwagę w tej jednostce reklamowej to elementy klikalne, czyli prowadzące do landing page. Otóż klikalny jest obrazek,klikalny jest tytuł reklamy, klikalny jest link (domena strony), a także klikalna jest strzałka.
Czas pokaże, czy taki mix elementów okaże się skuteczny.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz