sobota, 17 grudnia 2016

Jak zwiększyć przychód z reklam Google Adsense w te święta?

Dowiedz się o 3 sprawdzonych technikach, które pomogą Ci zwiększyć Twój przychód z Google Adsense w te Święta.
Czy zwiększone wydatki reklamodawców na reklamę w internecie w IV kwartale to tylko bujda? Słyszałeś o Black Friday, czyli szalonych wyprzedażach w USA i tłumach ludzi oblegających sklepy? Wiesz co to Rajd Świętego Mikołaja na giełdzie?
A teraz kilka faktów. Roku temu w IV kwartale 2015 r. wydano 6.9 biliona dolarów na reklamę online typu mobile. Tegoroczne wyprzedaże w Black Friday przyniosły obroty 3 biliony dolarów ze sprzedaży online, co jest nowym rekordem. Co więc możesz zrobić jako wydawca Adsense, aby ta końcówka roku ta końcówka roku przyniosła Tobie zwiększone przychody z Adsense?

Rada 1:
Może Ci się wydawać, że co roku sezon świąteczny jest dłuższy i bardziej obfity w okazje. Tak rzeczywiście jest, dlatego przygotuj się na niego odpowiednio wcześniej. Wykorzystaj powierzchnie swojej witryny aby wstawić na nie jednostki Adsense. W tym celu możesz wykorzystać konto Adsense albo DoubleClick Ad Exchange w przypadku gdy korzystasz z kilku sieci reklamowych i chcesz mieć większą kontrolę nad reklamami. Dla małych wydawców zdecydowanie polecane jest to pierwsze rozwiązanie. Pamiętaj, że w okresie świątecznych wielu reklamodawców uruchamia swoje kampanie na miejsca docelowe, a więc przekształć swoją jednostkę reklamową w miejsce docelowe aby umożliwić reklamodawcom kierowanie reklam bezpośrednio na Twoją witrynę.
Upewnij się również, że Twoje jednostki reklamowe są dobrze zoptymalizowane na witrynie. Po trzecie upewnij się, że reklamy Adsense dobrze dopasowują się i wyświetlają na witrynach mobilnych. Pamiętaj, aby w przypadku witryn mobilnych nie wyświetlać reklam na widocznej części ekranu tak, że właściwa treść jest dopiero pod spodem i wymaga przewinięcia przez użytkownika. Spraw, aby wersja mobilna witryny wczytywała się szybko (<3 s).Używaj AMP.
Wykorzystaj reklamy na poziomie strony: reklamy zakotwiczone i winietowe.
Stwórz eksperymenty A/B aby dowiedzieć się, która z kreacji reklamowych przynosi wyższe zyski.

Rada 2:
Dopasuj swoją treść do tego, co szukają odbiorcy. Święta to czas obdarowywania prezentami. Wielu ludzi zastanawia się co kupić na Święta już miesiąc wcześniej. Tok rozumowania takich ludzi stopniowo ewoluuje. Najpierw szukają oni ogólnych pomysłów na prezent. Potem, mając już taki pomysł, szukają oni bardziej szczegółowo pod kątem parametrów urządzeń czy gadżetu. Dopiero na końcu taki potencjalny kupujący bierze pod uwagę ceny i je porównuje. To przypomina lejek.Musisz mieć na uwadze, że droga kupującego jest długa, od zapytania samego siebie co kupić, po sfinalizowanie zakupu. W tym czasie użytkownicy pytają innych ludzi co by polecili, czytają opinie w internecie, szukają informacji w internecie korzystając z różnych urządzeń. Jako wydawca Adsense spraw, aby ta ich podróż w poszukiwaniu informacji i inspiracji była przyjemna i staraj się być blisko nich na każdym etapie lejka. Pamiętaj: duże wydarzenia tworzą wielkie okazje sprzedażowe / do zarabiania. Monitoriuj social media i szukaj inspiracji w social media, jako wydawca bądź również obecny w social media. Planuj swoje działania z wyprzedzeniem.

Rada 3:
Wybierz solidną sieć reklamową. To bardzo ważny czynnik, przecież od tego będzie zależeć kto się u Ciebie będzie reklamować i jaką szansę zarobku będziesz mieć z reklam. Pamiętaj również, aby reklama odpowiadała potrzebom użytkownika, wtedy jakość ruchu jest większa, konwersje również się zwiększają. Pamiętaj, że Google Adsense to sieć ściśle współpracująca z Google Adwords, a sama optymalizacja reklam, modyfikacja i zarządzanie nimi jest proste. Wszystko to oparte jest na aukcji reklam, a więc system ma na uwadze maksymalizację zysku wydawcy. Ty jako wydawca na bieżąco widzisz zarobki i skuteczność Twoich reklam.

Rada 4:
Znasz przysłowie historia się powtarza? Przeanalizuj trendy rok wstecz aby dowiedzieć się, co może być warte uwagi w tym roku. Skorzystaj z takich narzędzi jak Google Trends. Do 2018 r. 80% treści w internecie to będą treści video. Video łatwo się konsumuje z punktu widzenia użytkownika, więc wzbogacaj treści na swojej witrynie osadzając na nich filmy video. Połącz swoje konto Adsense z Google Analytics, aby wyciągać dokładne wnioski o ruchu na Twoich stronach.
Podziel się swoimi przemyśleniami pod tym postem.
Inspiracja do artykułu. Autor: Rafał

0 komentarzy:

Prześlij komentarz