czwartek, 24 grudnia 2009

Pij mleko, będziesz wielki!

Witajcie w ten radosny, świąteczny wigilijny wieczór.Po dość obfitej kolacji stwierdziłem, że przez święta upasą mnie z 5 kg :-) Tym sposobem radosny nastrój sam przyszedł.

Postanowiłem sprawdzić (korzystając z wyszukiwarki Google) co zrobić, aby być wielkim człowiekiem. Odpowiedź okazała się nadzwyczaj prosta.Wystarczy pić mleko :-)
Tyle, że ta wielkość może być osiągnięta na tysiąc sposobów.Słyszałem kiedyś w ewangelii, że ponoć każdy dostał jakieś talenty i to od niego zależy, czy je zakopie, czy wykopie (na Wykopie?), rozmnoży i zrobi pożytek.
A więc przedstawiam kilka sposobów na bycie wielkim.


Trzeba przypilnować braciszka, by coś zjadł.Drugi grosik dla chudziny, nie jedzą kolacji ...


Nie chciałbym robić kryptoreklamy, ale te majtki zostaną wyprane proszkiem Vi.


 Byle obiekt nie stał się po tym łaciaty :-)


Jaro i Tusku - kumple od lat.Ponoć jeździli razem windą w czasach PRLu :-)


Siad, aport.Przyjdź do pana.


ALE MNIE SUSZY!!! A ten co, niejadł??


Pożegnajmy miłe gospodynie - oby tylko tej krowie nie zachciało się ...

PIJ MLEKO, BĘDZIESZ WIELKI.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.