Kilka zdań wyjaśnienia całej sytuacji.Tworząc reklamę Adwords mamy do dyspozycji następujące opcje dopasowania słów kluczowych:
- dopasowanie przybliżone
- dopasowanie do wyrażenia
- dopasowanie ścisłe
- słowa kluczowe wykluczające
Szukasz Miodu?
Złóż zapytanie o styropian, a Firmy Same Wyślą Ci Oferty - Za Darmo!
Oferteo.pl/Miod
Prawdopodobnie reklamodawca wybrał typ dopasowania przybliżonego i wpisał zbyt duży zakres słów kluczowych, na jakie ma wyświetlać się reklama.Z tego powodu reklama kompletnie nie trafia do odbiorców, a sponsorowane wyniki wyszukiwania nie są zgodne z zapytaniem szukającego.Natomiast po wpisaniu w wyszukiwarkę styropian, wyświetla się ta sama reklama.Jednak tym razem jest ona jak najbardziej dopasowana do zapytania.
Cóż, nie chciałbym być klientem firmy, która nie słucha potrzeb klienta. A Wy?
1 komentarzy:
Widać gołym okiem, że jest to błąd w tekście reklamy, a nie w doborze słów kluczowych.
I nagłówek i URL mówią o miodzie.
Najprawdopodobniej ktoś popełnił czeski błąd w treści reklamy.
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.