- dla danej kategorii reklam jest zbyt mało reklamodawców
- reklama jest dobrze dopasowana do strony, wygrywa w aukcji reklam
Pokrótce rozwiniemy obydwa punkty.Jak zapewne każdy wydawca reklam wie, reklamy do systemu Adsense pobierane są z innego systemu - Google Adwords.I choć Google zapewnia, że liczba reklamodawców ciągle rośnie, to mogą się zdarzać takie sytuacje, że w danej kategorii reklam jest brak ściśle dopasowanych reklam.Co wtedy? Wtedy albo wyświetlają się reklamy charytatywne, albo nieco odbiegające tematyką od kategorii witryny.Taki przypadek ma miejsce wtedy, kiedy tematyka witryny jest bardzo wąska, można rzec wysoce specjalistyczna.Witryny ogólnotematyczne zawsze będą miały do dyspozycji dużą pulę reklam, z których system Adsense wybierze najkorzystniejszą.
O aukcji reklam dokończymy później.Zapraszam do monitorowania tematu.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.