Impreza odbywała się od godz. 10 do 19 w czwartek, 15 grudnia 2011 r.Całodniowa impreza wydaje mi się jest bardziej wygodna, szczególnie dla ludzi dojeżdżających.Na imprezie było ok.200 osób, do końca wytrwało trochę mniej ;)
Czego można było dowiedzieć się na IX Semcampie w SGH?
Na początku można było posłuchać o coraz bardziej wzrastającym potencjale internetowego marketingu dla urządzeń mobilnych.Dalej była prezentacja o możliwościach zarabiania na filmach video udostępnianych online.O tym jak ważne są formularze na stronach www nikogo nie trzeba przekonywać.Przemek Modrzewski wytłumaczył jak zbudować dobry formularz zachęcający do kontaktu, zapisu do szkoły, zapisu do newslettera lub przeznaczony do przygotowania porównania ofert banków lub ubezpieczeń.
Marcin Duraj zaprezentował podejście do pozycjonowania "long tail", mówił o metodach pozycjonowania stron dla klienta "normalnego" oraz "szybkiego".Mówił, jak pozycjonować filmy na Youtube oraz wizytówki w Google Maps.W przerwie między prezentacjami porozmawialiśmy o ostatnich masowych banach na domeny regionalne ;)
Ostatnią prezentacją na IX Semcampie była Mariusza Gąsiewskiego o wzrastającym potencjale sieci społecznościowych w marketingu internetowym (na przykładzie Google + i Facebooka).Spotkanie zakończyliśmy w pubie "Zielona Gęś", gdzie omawialiśmy ciekawe aspekty SEO/SEM ;)
Semcamp to dobry sposób na zdobycie nowej wiedzy dotyczącej aktualnych trendów na rynku reklamy i marketingu internetowego.Przy okazji pomagaliśmy czterem chorym dzieciom, których czekają następne operacje.Każdy uczestnik miał okazję wpłacić sumę na ich pomoc.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.