Nowy interfejs Adsense dostępny był dla niektórych wydawców Adsense już półtora roku temu.Od listopada 2010 r. każdy wydawca miał możliwość przetestowania nowych funkcji interfejsu, jak również nauczyć się poruszać po nowym interfejsie Adsense.Szczególnie ważne jest jak sprawdzać zarobki oraz jak generować i edytować jednostki reklamowe.Nowy interfejs Adsense zawiera także bardziej rozbudowane raporty, aniżeli w starym interfejsie.To właśnie statystyki i wykresy są mocną stroną nowego interfejsu Adsense.Deweloperzy Adsense postawili na rozbudowane i bardzo funkcjonalne raporty, gdyż każdy wydawca Adsense wie, że najlepsze co można zrobić w Adsense to testować różne kombinacje i układy reklam.Aby ocenić czy dana kreacja czy układ generuje duże czy małe zyski, należy jakoś mierzyć efektywność jednostki reklamowej.I nie wystarczy już ilość wyświetleń, ilość kliknięć, CTR i eCPM.Ważne stają się takie dane jak rodzaj urządzenia z którego odwiedzono stronę, kraj odwiedzającego, czy reklama była tekstowa, obrazkowa czy flash.Mamy rozdział skuteczności jednostek reklamowych według ich rozmiaru, co samo w sobie jest już cenną informacją.Podsumowując krótko, w nowym interfejsie jest masę przydatnych funkcjonalności, dzięki którym można porównywać skuteczność układów reklam, można przeprowadzać testy A-B, można wykonać case study.
Nowy interfejs prawdopodobnie zostanie wyłączony w połowie listopada b.r.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.