czwartek, 29 września 2011

Świstak.pl płatny

Jako że sam mam konto na Świstaku, 1 września 2011 r. ujrzałem informację, że Świstak będzie pobierał prowizje od swojej sprzedaży.

Tak więc największy konkurent Allegro także jest już płatny.Do tej pory właśnie darmowe aukcje to była ta cecha, która przyciągała sprzedających do Świstaka.Jak się to zmieni teraz-zobaczymy.Sam we wrześniu brałem udział w jednej aukcji, ale sprzedający od razu zaapelował, że prowizja dla Świstaka jest niepotrzebna i aby dogadać się poza portalem.


Od niedawna działa serwis Tablica.pl który według mnie będzie silną konkurencją dla Allegro.Bardzo mi się podoba ten portal, gdyż można łatwo i szybko dodać ogłoszenie, bez logowania, przede wszystkim za darmo.Dużym plusem jest prostota interfejsu tego portalu, zdecydowanie lepsza niż te wszystkie wodotryski na Allegro.Prognozuję, że Tablica.pl przyjmie się wśród polskich sprzedawców internetowych.


A co ze Świstakiem? Wydaje mi się że w takim układzie będzie ciężej konkurować z Allegro.Pewnie priorytetem dla Świstaka jest płynność finansowa z biznesowego punktu widzenia, ale już są na nim Reklamy Adsense.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.