sobota, 5 września 2020

Czyszczenie bloga z linków pozycjonujących

Mój blog upodobali sobie pozycjonerzy i influencerzy. Co zamierzam z tym zrobić?

Każdego dnia pojawia się tu kilkanaście promujących komentarzy związanych z artykułami. Jednak łatwo można odróżnić komentarz prawdziwego człowieka zainteresowanego artykułem od komentarza bota lub specjalisty seo, który wszędzie gdzie się da stara się upchnąć linki pozycjonujące prowadzące do stron swoich klientów.

Dawid Osiński hat ""Kurs pozycjonowania w pigułce"" kommentiert

24.08.2020

Ja dopiero co się uczę pozycjonowania, ale mam nadzieję, że z czasem przyjdzie mi wdrażać je w praktyce. Również jak czytałem na stronie https://medialnie.info/narzedzia-seo/ to bardzo dobrą praktyką jest używanie narzędzi SEO, które potrafią być skuteczne w działaniu.


Mikołaj Kaczmarek hat ""Kurs pozycjonowania w pigułce"" kommentiert

13.08.2020

Nie miałem jeszcze nigdy okazji aby przechodzić jakikolwiek kurs pozycjonowania więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć. Jestem zdania, że jeśli czegoś nie potrafię sam zrobić dobrze to wolę to zlecić. Właśnie dlatego dom mediowy https://fabrykamarketingu.pl/ kompleksowo zajmuje się reklamowaniem mojej strony internetowej w sieci.


Agnieszka Wiśniewska hat ""Ile osób odwiedza Google.pl"" kommentiert

26.07.2020

Mnie chyba najbardziej interesuje to ile osób odwiedza moją stronę gdyż przekłąda się to również na mój zarobek. Dlatego ja jestem zdania, że warto jest na pewno monitorować nasze pozycje w wyszukiwarce. Doskonale o programach do monitorowania napisano w https://www.zgred.pl/blog/programy-do-monitorowania-pozycji/ i ja się całkowicie z tym zgadzam.


Oliwier Janik hat ""Darmowe i legalne programy w firmie"" kommentiert

10.07.2020

Akurat jeśli chodzi o samo oprogramowanie używane w firmie to ja raczej z tym nigdy nie miałem problemu. Teraz bardziej interesuje mnie to co napisano w https://aobiznes.pl/aktualnosci/porady/upadlosc-czy-restrukturyzacja-jak-mozna-uratowac-firme czyli jak można ratować firmę kiedy faktycznie jest taka potrzeba.


Besmted hat ""Recenzja systemu ERP Graffiti dla firm produkcyjnych"" kommentiert

03.07.2020

Zapraszam do sklepu z dyszami powietrznymi PNR

W piątek 11.09 wszystkie takie komentarze znikną z bloga. Jeśli komuś zależy żeby jednak pozostawić taki link pozycjonujący, proszę o maila. A wy co myślicie o takim sposobie linkowania do swoich blogów?

2 komentarzy:

https://www.vd.pl/pozycjonowanie-stron/ pisze...

Super wpis. Pomocne informacje

altair-polska pisze...

Pozycjonowanie jednak jest jedną ze skuteczniejszych metod promocji marki czy firmy w internecie.

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.