Moje odczucia nt. wielkiej wpadki spółki nc+.
Rafał Lysik
Moja krótka refleksja nt. nowej oferty nc+ jest taka, że reakcja klientów nc+ była poprawna. Niech firmy posiadające tysiące klientów potraktują to jako nauczkę, że ludzi nie traktuje się jak bydła i że trzeba się liczyć z ich opinią. Na okładce dzisiejszej "RP" przeczytacie wzmiankę "
nc+ Jaka piękna katastrofa
". To wina zarządu tej spółki, działów marketingu i managerów. Co to za specjaliści od Piaru i marketingu skoro tak skonstruowali ofertę, że większość klientów nc+ okrzyknęła ją mianem kpiny z klientów. Poza tym trzeba pamiętać, że raz utraconego zaufania nie da się łatwo odbudować. Teraz szefowie nc+ mogą obiecywać darmowe kanaly w pakiecie i inne szmery bajery, ale jest to musztarda po obiedzie. Szefom wielkich spółek rozwagi życzę.
0 komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi myślami.Spam nie będzie tolerowany.